In ‘De Eerste Show’ (van 28 tot 31 okt) staat afscheid nemen centraal.

Door De Redactie

In ‘De Eerste Show’ (van 28 tot 31 oktober) staat afscheid nemen centraal. 

Op maandag

  • Op maandag bespreken we met kinderpsychologe Kristel Oeyen hoe je met kinderen praat over verlies en de dood. 
  • Mieke Mievis heeft het dan weer over het begrijpen van lichaamstaal. 
  • En in het culi-item komen we alles te weten over dé herfstgroente pompoen.

Op dinsdag

  • Op dinsdag gaat het over rouwen en alles wat daarbij komt kijken. Hoelang kan een rouwproces duren? En nemen we voldoende tijd om afscheid te nemen?
  • Libelle organiseerde afgelopen weken een actie voor scholen. Zij konden een volledig ingerichte schoolbibliotheek winnen. De wedstrijd barstte uit z’n voegen, vertelt redacteur Carolien.
  • En over eetstoornissen praten we met Karolien, die al jaren een strijd voert met eten, en met actrice Marleen Merckx die in de theatervoorstelling 'Ann' een anorexiapatiënte speelt.  

Op woensdag

  • Wat als je weet dat je binnenkort gaat sterven? Jan Van Manshoven  lijdt aan een ongeneselijke kanker. Hij komt erover praten, samen met Birgit Vanderhaeghen van het UZ Leuven.
  • Nadine Dejonghe heeft een grote passie: breien. Samen met haar breimadammen is ze nu aan de slag voor mensen in Syrië. 
  • Mogen onze jongens nog jongens zijn of maken we er mietjes van ? We vragen het aan Hans Vermeesch, doctor in de sociologie.

Op donderdag

  • Je wenst het je ergste vijand niet toe: je kind verliezen. Ilse Ruysseveldt, van het palliatief team in het kinderziekenhuis in Leuven en Christine Haegeman , die haar zoon verloor, praten erover.
  • In de beautyrubriek vertelt Palmira hoe je een extra vrouwelijke look kunt krijgen.
  • Spermadonatie kennen we allemaal, maar eicellen afstaan is veel minder bekend. Nochtans is er veel vraag naar. Els praat erover met Jennifer Catereels die zo’n eicel dringend nodig heeft en Patricia Baetens, psycholoog binnen het Centrum voor Reproductieve Geneeskunde van het UZ Brussel.

 ‘De Eerste Show’, deze week met Els De Schepper, is er van maandag tot vrijdag op Libelle tv (kanaal 18 van Telenet) om 8.30, 13.45, 17 en 22.30 uur. Eveneens elke dag om 15.20 uur op Vijf.

Over Libelle tv

Libelle tv vertrekt vanuit het DNA van het Libelle merk. De zender brengt een rijke mix van positieve programma’s op maat van de Libelle-vrouw, de klok rond, 7 dagen op 7. Naast  het dagelijkse praatprogramma “De Eerste Show” zijn er o.a. het dagelijkse kookprogramma “Ilse Kookt”, stylingtips met Bé De Meyer in “Zij heeft Stijl”, humor van de allerkleinsten in “Flapuit” en inspirerende interieurtips in “De Finishing Touch”.

Libelle tv is te bekijken op Kanaal 18 van Telenet.

Binnenkort nieuw op Libelle tv: Toeters & Bellen (start 13/11)

U kunt contact opnemen met:

Sanoma Media Belgium – Ifke Nauwelaerts – +32 485 65 55 85 – ifke.nauwelaerts@libelle.be

——————————————————————————————————————————–

SANOMA MEDIA BELGIUM NV

Sanoma Media Belgium NV is de uitgever van de Nederlandstalige magazines Feeling, Feeling Wonen, Flair, Libelle, Libelle mama en Libelle Lekker, Marie Claire Vlaamse editie, Marie Claire 2, Njam, Story, TeVe-Blad en Pink Ribbon, en van de Franstalige bladen Femmes d’Aujourd’hui, Flair, Gael, Gael Maison, Marie Claire Belgique, Marie Claire 2, Moustique, Télé Pocket en Pink Ribbon. Sanoma Digital Belgium is eigenaar van o.a. www.shedeals.be, www.libelle-lekker.be, www.styletoday.be, www.kieskeurig.been www.zappybaby.be. In 2012 riep Sanoma haar eerste radiozender in het leven: StoryFM. In zusterbedrijf Sanoma Regional worden een 40-tal nichetijdschriften uitgebracht zoals o.a. LovingYou en Attitude, en bij sQills, KungFu en Head Office kunnen onze klanten terecht voor Content Marketing.

Sinds juli 2011 is Sanoma 33% eigenaar van De Vijver Media (Woestijnvis, HUMO en SBS Belgium (Vier en Vijf)).

Sanoma Media Belgium maakt deel uit van de Sanoma Group, een veelzijdige mediaorganisatie die informatie, educatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in meer dan twintig landen.

Sanoma Media Belgium maakt kwalitatieve inhoud, interessante producten en diensten eenvoudig beschikbaar en beantwoordt aan de behoefte van zijn lezers, kijkers en luisteraars.

Het biedt een uitdagende en boeiende werkomgeving voor 10.000 mensen in ruim 20 landen. In 2012 haalde de groep een netto omzet van 2,4 miljard euro.

http://www.sanoma.be

Partner Content

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."