Lagerfeld brengt goedkopere jeans op de markt
Karl Lagerfeld gooit het voor zijn nieuwe label, K Karl Lagerfeld, even over een andere boeg. De ontwerper wil zich namelijk richten op dé basis van iedere moderne garderobe: de t-shirt en de spijkerbroek.
De jeansbroeken die Karl Lagerfeld vanaf volgende herfst op de markt zal brengen zijn versierd met een opvallend logo en met hanglabels. Er zullen verschillende modellen verkrijgbaar zijn, maar toch stelt de ontwerper het "skinny silhouet" centraal in zijn collectie. De modellen zijn uitgevoerd in zwart, blauw en grijstinten en zullen voor zo'n 120 à 220 euro over de toonbank gaan. Voor de t-shirts uit het K Karl Lagerfeld-label zal dan weer zo'n 70 euro aangerekend worden.
Naast spijkerbroeken en t-shirts bestaat de lijn ook uit truien, meer geklede broeken, jurkjes, jasjes en trench coats. Alle deze kledingstukken zullen te koop zijn in exclusieve winkels in Europa.