De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

3 x fit aan je bureau

Door De Redactie

Heb jij het ook te druk om te gaan sporten? Geen probleem deze oefeningen kan je gewoon aan je bureau doen. Werken en tegelijk aan je lichaam werken dat zijn twee vliegen in één klap.

Beenspieren

Hou je benen in een hoek van 90 graden. Til je been op en hou het een paar tellen zo. Zet het daarna terug en herhaal deze oefening 10 keer. Doe het daarna met je anderen been. Herhaal dit reeksje een paar keer, het kan ook met gestrekte benen.

Buik- en bilspieren

Knijp je billen tien seconden samen. Neem dan een rustpauze van tien seconden en herhaal. Doe deze oefening een paar keer achter elkaar. Doe hetzelfde voor je buikspieren. Tien seconden spanning gevolgd door tien seconden ontspanning.

Rug- en armspieren

Duw je ellebogen stevig in je zij. Zo spannen je rug-, arm- en zelf borstspieren op. Hou de spanning vijf seconden aan en laat los. Herhaal deze oefening een paar keer. Je kunt dit trouwens probleemloos doen terwijl je aan het typen bent. Niemand zal het merken.

Lees meer:

[LINK_TEXT id=1]

[LINK_TEXT id=2]

Partner Content