Deze week in ‘De Eerste Show’ (7 tot 13 oktober): thema werk

Door De Redactie

Mechelen, 7 oktober 2013. Deze week  (7 - 10 oktober) is het thema in ‘De Eerste Show’ werk. En daarnaast komen heel wat boeiende gasten langs.

Op maandag

De job van je leven, bestaat die wel? Coach Inge Rock wil mensen helpen bij het zoeken naar hun droomjob. Haar expertise haalt ze grotendeels uit haar eigen verhaal.

En het is ook de Week van de Fairtrade. Waarom zou je kiezen voor fairtradeproducten? En waar maken zij het verschil? 

Op dinsdag

Op dinsdag bekijken we de combinatie werk en gezin. Wouter Torfs is niet voor niets al een aantal jaren op rij verkozen tot beste werkgever van het jaar. Heeft hij een succesformule? En ook bij Sanoma worden kosten noch moeite gespaard op de werkvloer. Met hun ‘New World of Work’ willen ze het hun werknemers zo aangenaam mogelijk maken. 

Wie dacht dat tuinklussen even niet meer nodig waren, heeft het fout. Angelo legt uit waarom we in oktober onze tuinhandschoenen nog eens moeten aantrekken. En trotse regisseur Bart Van den Bempt komt langs om te praten over zijn film op het Filmfestival van Gent. 

Op woensdag

Er bestaan verschillende manieren om werken en gezin te combineren, van loopbaanonderbreking en halftijds werken tot in ploegen werken. Daarover praten we op woensdag met Evelien, redactiechef bij Vacature en Tine, alleenstaande mama die ’s nachts werkt.

Herfstavonden vragen om een warm tv-dekentje. Crea-specialiste Anneke Van Hooff komt er zelf eentje maken.

1 op de 4 kinderen op de lagere school wordt gepest, 1 op de 7 in het middelbaar. Gella Vandecaveye zette haar schouders onder het antipestproject ‘You are good’ en komt erover vertellen.

Op donderdag

Wanneer plan je best een kind: voor je carrière begint of eerder op latere leeftijd? Daarover praten we met Nina Hongenaert, een jonge mama en Sara, arbeids – en organisatiepsychologe.

In onze beautyrubriek hebben we het over over verzorging voor 50-plussers.

En het is dag van de mentale gezondheid. Daarover praten we met psychologe Tine Daeseleire en met Patrick Colemont.

‘De Eerste Show’, deze week met Els De Schepper, is er van maandag tot vrijdag op Libelle tv (kanaal 18, telenet) om 8.30, 13.45, 17 en 22.30 uur. Eveneens elke dag om 15.20 uur op Vijf.

Over Libelle tv

Libelle tv vertrekt vanuit het DNA van het Libelle merk. De zender brengt een rijke mix van positieve programma’s op maat van de Libelle-vrouw, de klok rond, 7 dagen op 7. Naast  het dagelijkse praatprogramma “De Eerste Show” zijn er o.a. het dagelijkse kookprogramma “Ilse Kookt”, stylingtips met Bé De Meyer in “Zij heeft Stijl”, humor van de allerkleinsten in “Flapuit” en inspirerende interieurtips in “De Finishing Touch”.

Libelle tv is te bekijken op Kanaal 18 van Telenet.

Binnenkort nieuw op Libelle tv: De Bakmatch (start 7/10), Toeters & Bellen (start 13/11)

U kunt contact opnemen met:

Sanoma Media Belgium – Ifke Nauwelaerts – +32 485 65 55 85 – ifke.nauwelaerts@libelle.be

——————————————————————————————————————————–

SANOMA MEDIA BELGIUM NV

Sanoma Media Belgium NV is de uitgever van de Nederlandstalige magazines Feeling, Feeling Wonen, Flair, Libelle, Libelle mama en Libelle Lekker, Marie Claire Vlaamse editie, Marie Claire 2, Njam, Story, TeVe-Blad en Pink Ribbon, en van de Franstalige bladen Femmes d’Aujourd’hui, Flair, Gael, Gael Maison, Marie Claire Belgique, Marie Claire 2, Moustique, Télé Pocket en Pink Ribbon. Sanoma Digital Belgium is eigenaar van o.a. www.shedeals.be, www.libelle-lekker.be, www.styletoday.be, www.kieskeurig.been www.zappybaby.be. In 2012 riep Sanoma haar eerste radiozender in het leven: StoryFM. In zusterbedrijf Sanoma Regional worden een 40-tal nichetijdschriften uitgebracht zoals o.a. LovingYou en Attitude, en bij sQills, KungFu en Head Office kunnen onze klanten terecht voor Content Marketing.

Sinds juli 2011 is Sanoma 33% eigenaar van De Vijver Media (Woestijnvis, HUMO en SBS Belgium (Vier en Vijf)).

Sanoma Media Belgium maakt deel uit van de Sanoma Group, een veelzijdige mediaorganisatie die informatie, educatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in meer dan twintig landen.

Sanoma Media Belgium maakt kwalitatieve inhoud, interessante producten en diensten eenvoudig beschikbaar en beantwoordt aan de behoefte van zijn lezers, kijkers en luisteraars.

Het biedt een uitdagende en boeiende werkomgeving voor 10.000 mensen in ruim 20 landen. In 2012 haalde de groep een netto omzet van 2,4 miljard euro.

http://www.sanoma.be

Partner Content

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."