Libelle presenteert… Met liefde en met Libelle

Door De Redactie
Vanaf vandaag start het merk Libelle met een imagocampagne en stapt zo een nieuw tijdperk in. Met de insteek 'Met Liefde en met Libelle' weerspiegelt de campagne de leefwereld van de vrouw van vandaag waarmee Libelle als merk in aanraking komt via het weekblad, maar ook dankzij een mode-collectie, boeken, workshops... en meer.

Libelle is dan ook voor meer dan 1 miljoen vrouwen een bron van inspiratie en een praktische gids in het dagelijkse leven. Er werd resoluut gekozen voor een frisse, verrassende aanpak om de leefwereld van Libelle verder open te trekken.

Om de campagne deze insteek en gevoel te geven, trok VVL BBDO, het agentschap van Libelle, Wim Vandekeybus aan als artistiek directeur en regisseur. Voor Wim was de link met Libelle snel gemaakt: “Filmen voor publiciteit is een hele uitdaging…. elke seconde wordt er gewikt en gewogen. De spot voor Libelle was in dat opzicht een plezier. Ik had de vrijheid om te doen wat ik wilde. Het was een plezier om op de haast enige zonnige dagen sinds lang pelicule te belichten. Het was ook een klein avontuur om dansers én filmcrew binnen te leiden in een wereld waar dans een metafoor is voor vrijheid en een goedgevoel-emotie. Film en dans zijn prachtige werktuigen waar geen opgave te veel mag zijn.” Voor de muzikale ondersteuning van de spot selecteerde VVL BBDO de Magical Flying Thunderbirds met als gastzangeres Kaat Arnaert, zus van Geike.

Binnen de mediacampagne wordt telkens de dans en de emotie van de Libelle vrouw centraal geplaatst. Een multimediale aanpak met cinema, magazines, radio en televisie zorgt ervoor dat we de volgende weken allemaal met Liefde en met Libelle zijn!

De nieuwe reclamespot “Met liefde en met Libelle”


Libelle is voor meer dan 1 miljoen een bron van inspiratie en een praktische gids in het dagelijkse leven. Het zorgen in relaties met geliefden (met jezelf, met je kinderen, met je partner, met je vrienden…) is dan weer een belangrijk aspect voor de hedendaagse vrouw. Via de metafoor van dans toont de campagne al deze relaties en de belangrijke rol die de vrouw hierin speelt. Voor Ditte Van De Velde, hoofdredacteur van Libelle en haar team, is deze campagne dan ook een statement “Libelle is een nieuw tijdperk ingestapt en kiest resoluut voor een frisse, verrassende aanpak. Ik ben bijzonder trots dat we de kans hebben gekregen om onze Libelle-campagne uit te werken met iemand als Wim Vandekeybus, een regisseur met grote klasse en internationale faam.Tijdens de opnames was ik blij verrast dat we van in het begin op dezelfde golflengte zaten. Wim voelde perfect aan waar het merk voor staat: ik herkende ‘mijn’ Libelle-vrouw. En natuurlijk was het leuk dat hij mij op de set de kans gaf om af en toe mijn zegje te doen, en daar zelfs naar luisterde!”

Achter de schermen-filmpje “Met liefde en met Libelle”

Wat vind jij van deze nieuwe Libelle-campagne? Vind je het goed dat Libelle een nieuw tijdperk instapt met deze reclamespot? 
Laat ons hieronder weten wat je ervan vindt!

Partner Content

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."