Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Nieuw gezicht gezocht voor Shoes in the box-campagne

Door De Redactie
Shoes in the box gaat op zoek naar nieuw talent voor de najaarscampagne 2007. Een professionele jury zal de opvolgster van Ann Van Elsen, Dina Tersago en Sandrine aanduiden. De winnares wordt het nieuwe gezicht van de campagne en krijgt een portfolio geshoot door topfotograaf Marc Lagrange.

Tot nu toe werkte Shoes in the box steeds met bekende gezichten, maar voor hun najaarscampagne zoekt de winkelketen het nieuwe gezicht binnen de eigen fans. Via een heuse modellenwedstrijd willen ze een brug slaan naar het eigen publiek.

In de eerste plaats gaat Shoes in the box op zoek naar een sterke persoonlijkheid, iemand met een frisse uitstraling en look die een breed publiek aanspreekt. Bedoeling is om zowel in Vlaanderen als in Wallonië een kandidaat te vinden die goed aansluit bij het modemerk.

De selectieronden zullen begeleid worden door een professionele jury waarin onder andere Nina De Man, Bie Buelens en Marc Lagrange zullen zetelen. Bedoeling is om uit alle inzendingen 30 kandidaten te selecteren. Deze gelukkigen krijgen dan de kans om hun beste beentje voor te zetten tijdens de “Casting Day” in de fotostudio van Lagrange. Hieruit selecteert de jury dan uiteindelijk de 10 finalisten.

Vanaf dan kan iedereen online stemmen op zijn of haar favoriete gezicht tot er slechts 1 Nederlandstalige en 1 Franstalige ambassadrice overblijft om de najaarscampagne te kleuren.

De winnaars krijgen nog een prijzenpakket voor de opstart van hun modellencarrière:

  • portfolio geshoot door Marc Lagrange
  • ze worden het gezicht van de Shoes in the box-campagne
  • bovendien krijgen ze nog een jaar lang gratis schoenen

Vind jij jezelf ideaal om de campagne van Shoes in the box te dragen? Waag dan je kans en schrijf je in via www.wordhetnieuwegezichtvanshoesinthebox.be. Je hoeft er enkel je persoonlijke gegevens in te vullen, twee foto’s van jezelf up te loaden én motiveren waarom jij denkt dat je hét nieuwe gezicht van het modemerk bent.

Mensen die stemmen op de 2 winnaressen ontvangen nadien trouwens een kortingbon van € 5!