Roel Vanderstukken is het nieuwe gezicht van head&shoulders

Door De Redactie
Roel Vanderstukken is het nieuwe campagnegezicht voor het volledige gamma anti-roosshampoos en -conditioners. De rode draad van de campagne draait rond de gedachten die een hele dag lang door een man zijn hoofd flitsen. In de tv-spot krijgen we dus te zien waar Roel zoal aan denkt...

Uit een grote Europese head&shoulders enquête blijkt alvast dat het eerste waar de Belgische mannen ’s morgens aan denken het ontbijt (19%) is, gevolgd door hun werk (17%) en dan pas aan hun partner (16%). Hiermee stellen de Belgen zich een stuk braver op dan een aantal andere Europese mannen. De Grieken spannen de kroon: 28% geeft toe dat ze ’s morgens aan seks denken, de Portugezen denken dan vooral weer aan de douche (17%).

Dat mannen niet bezig zouden zijn met hun uiterlijk, is ook een mythe volgens de studie:

  • 18% van alle ondervraagden geeft toe de hele dag bezig te zijn met het zijn uiterlijk
  • 35% is minstens één keer per dag bezig met zijn looks
  • 34% van alle ondervraagde mannen vindt hun buik het minst aantrekkelijk
  • 9% heeft dan weer problemen met hoe hun haar eruit ziet

Voor de opnames van de tv-spot met Roel Vanderstukken in de hoofdrol trok head&shoulders naar Praag. Het resultaat kan je vanaf nu zien op de televisie, maar wij verzamelden alvast een aantal leuke behind the scènes-beelden.

Partner Content

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."