Sandrine geef soul aan nieuwe Shoes in the box-campagne

Door De Redactie

Sandrine is het nieuwe gezicht van de Shoes in the box zomercampagne. Het Belgische modewerk koos de Vlaamse soulzangeres omdat ze een ideale mix van elegantie, internationale klasse en "down to earth"-filosofie is. Kwaliteiten die hoog in het vaandel gedragen worden door het modemerk.

De ex-Idoolkandidate treed als ambassadrice van Shoes in the box in de voetsporen van Ann Van Elsen en Dina Tersago. Bie Buelens, algemeen directrice Euro Shoe Benelux, is bijzonder opgetogen over de samenwerking met Sandrine: "We zijn op zoek gegaan naar jong talent met een frisse, sympathieke uitstraling die helemaal past bij ons merk. Sandrine spreekt met haar warme soulklank en charismatische présence een breed publiek aan. Een souldiva die je op zondagmorgen ook gewoon bij de bakker ziet: dat is wat Sandrine zo perfect maakt voor Shoes in the box".

Sandrine zal vanaf 23 maart als een echte "Jane" in een tropisch decor op de campagneposters swingen. Modefotograaf Marc Lagrange drukt met dit beeld de zwoele, broeierige zomersfeer van de collectie uit, gaande van pumps in luipaardprint tot exotische sandalen.

Partner Content

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."