Keep it cool!

Door De Redactie
Een beslissende vergadering, een evaluatiegesprek, een belangrijke afspraak met een klant, partijtje squash, een romantisch etentje, voetbal kijken, pinten pakken met de vrienden... een doordeweekse dag van een man bevat heel wat intensieve en vaak 'spannende' momenten. Om op al deze momenten niet alleen het hoofd, maar ook het lichaam 'koel' te houden, lanceert Gillette een uitzonderlijk gamma anti-transpirant deodorants.

Na meer dan 5 jaar intensief onderzoek, lanceert Gillette een gamma revolutionaire deodorants. Dankzij de unieke Béta-Cyclodextrine formule worden deze anti-transpirant deodorants werkzaam wanneer de temperatuur van het lichaam stijgt.
Ze werken dus mét en niet tegen het lichaam. En dat is precies wat mannen willen, want een échte man heeft de situatie graag onder controle. Om zich goed en zelfzeker te voelen, moeten ze daarom kunnen vertrouwen op eenvoudige maar doeltreffende handelingen. Voor de dagelijkse verzorging is dit na het scheermesje en de zeep, het gebruik van een deodorant. Een deodorant die hen op de meest ‘spannende’ momenten niet in de steek laat.
De nieuwe deodorants van Gillette passen zich aan de temperatuur van het lichaam aan en zijn niet minder dan 24u werkzaam.

Cirkel van angst.

Dat mannen wel degelijk nood hebben aan een doeltreffende deodorant waar ze volledig op kunnen vertrouwen komt duidelijk naar voor in het grootschalige onderzoek ‘Succes en de moderne man’ dat Gillette in 2008 liet uitvoeren.
Zowat 76% van de mannen die aan dat onderzoek deelnam beweert dat het kunnen presteren onder grote druk een belangrijk aspect van succes is. Opmerkelijk is ook dat transpireren én de impact die dat kan hebben op de prestaties en dus ook op succes, een grote angst van mannen is.

Om deze zogenaamde ‘Cirkel van de angst’ bij mannen te identificeren, werkte Gillette nauw samen met vooraanstaand psycholoog, David Moxon. Hij zegt hierover:
“Hoe meer een man zich zorgen maakt over een eventuele zweetgeur, hoe heviger het lichaam zal transpireren. Deze ‘Cirkel van angst’ kan een grote belemmering betekenen voor het presteren onder druk.”
Gillette ontdekte dat 83% van de mannen van mening is dat hun deodorant hen kan helpen bij het succesvol zijn en creëerde daarom dit unieke gamma deodorants, speciaal samengesteld om deze cirkel te doorbreken.

De Gillette deodorants zijn beschikbaar vanaf 1 juli 2010 in de grootdistributie aan de adviesprijs van : €3,79 voor de sprays, €2,99 voor de rollers en €3,49 voor de stick.

Partner Content

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."