Think-Pink lanceert nieuwe website

Door De Redactie

Think-Pink, de nationale borstkankerkcampagne, en vzw Kaboi lanceren een gloednieuwe website met alle beschikbare informatie over borstkanker.

Zowel het publiek als de medische wereld kan op die nieuwe website terecht voor alle mogelijke vragen en antwoorden over borstkanker. Een medisch team van zowel dokters, borstverpleegkundigen en psycho-sociale hulpverleners werken samen om op alle nieuwe vragen rond alle mogelijke aspecten van borstkanker een antwoord te formuleren. In de databank zijn nu reeds bijna 4000 vragen en antwoorden verwerkt.

Met dit nieuw online platform wil Think-Pink iedereen die betrokken geraakt bij borstkanker in Vlaanderen snel, gericht en medisch correct informeren. Bovendien wordt de website ook een forum en platform waar iedereen zijn ervaringen kan delen. Elk jaar krijgen in Vlaanderen bijna 6.000 vrouwen te horen dat ze borstkanker hebben. Elke dag sterven gemiddeld 4 vrouwen per dag aan borstkanker in Vlaanderen.

Meer informatie op www.borstkanker.net en www.think-pink.be

Partner Content

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."