De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Word fit met deze oefeningen

Door De Redactie

Heb jij geen tijd om uren in de fitness te spenderen? Of weet je niet precies welke oefeningen goed voor je zijn? Lees dan snel verder en ontdek welke workout oefeningen je zeker moet uitproberen. En je kunt zo gewoon helemaal thuis doen! Een win-winsituatie.

1. Lunges

Met lunges train je de bovenbenen, hamstrings, kuiten, billen en je romp. Daarnaast zijn lunges ook een goede cardio-oefening. Met alleen deze oefening train je het hele onderlichaam. Je kunt de oefening zo zwaar maken als je wil door in beide handen gewichten vast te houden.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

2. Squats

De squat is een buigbeweging waarmee je vooral je billen traint. Deze oefening is wereldwijd gekend en wordt zowel in de krachtsport gebruik als bij sommige dansen. Ook hier kan je gewichten in je handen nemen om de oefening zwaarder te maken.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

3. Push ups

Push ups of ‘pompen’. Ook bij deze oefening kan je rustig opbouwen. Begin op je knieën en ga steeds verder totdat je genoeg uithouding hebt. Herhaal deze oefening in reeksen en blijf soms eens in ‘plank’ staan. Dit doe je best enkel als je al een tijdje aan het trainen bent. Deze oefening is perfect voor je triceps en borstspieren.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

4. Sit ups

Sit ups mogen natuurlijk niet ontbreken. De perfecte oefening om je buikspieren te trainen. Ook deze oefening doe je best in reeksen. Gebruik zeker een matje zodat je niet op een harde ondervloer moet liggen.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Deze oefeningen verstevigen je lichaam en zorgen voor een betere conditie. Echt gewicht verliezen zal je niet doen, als je ook niet op je eten let. Lees daarom deze [LINK_TEXT id=1] voor een gezond en snel dieet!

Lees ook:

[LINK_TEXT id=2]

[LINK_TEXT id=3]

Partner Content