Deze 5 blogsters geven je de mooiste ‘plus size’ mode-inspiratie
De tijd dat enkel graatmagere modeblogsters de plak zwaaiden in de online modewereld ligt (gelukkig) achter ons. Tegenwoordig vinden we onze inspiratie bij stijlvolle vrouwen van alle lengtes, vormen en maten. En zo hoort het ook.Β
Vandaag in de kijker: modeblogsters met een maatje meer!
AUDREY, BIG OR NOT TOO BIG
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Waarom volgen?
Haar vrolijke uitstraling en kleurrijke persoonlijkheid brengen ons in opperbeste stemming!
GAΓLLE PRUDENCIO
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Waarom volgen?
GaΓ«lle is oprichtster van French Curves, een online platform met een vijftigtal Franse blogs die gaan over ‘lief voor je lijf’ en de Body Positive-beweging. Een steun en toeverlaat voor veel meisjes die worstelen met hun lichaam en de manier waarop ze ernaar kijken. Bovendien heeft deze schoonheid een uitstraling die van het scherm spat!
CLΓMENTINE DESSEAUX, BONJOUR CLEM
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Waarom volgen?
Volg de Instagramaccount van topmodel ClΓ©mentine en reis de wereld rond. Opgelet: acuut gevaar voor een tikkeltje jaloezie, maar inspiratie vind je er zeker!
STEPHANIE ZWICKY
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Waarom volgen?
StΓ©phanie toont je perfect hoe je modebewust door het leven kunt gaan als fulltime werkende mama. Een sprankelende dame die non-stop bezig is!
LALAA MISAKI
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Waarom volgen?
Lalaa is een gelukkige echtgenote en mama, gepassioneerd door mode, technologie en reizen. Deze sexy lady toont je vol enthousiasme en zelfvertrouwen de meest verrassende plekken. Uiteraard altijd in de meest piekfijne outfits.
Weg met het stereotiepe schoonheidsbeeld
Steeds meer merken en organisaties maken komaf met het typische schoonheidsbeeld dat we nog te dikwijls in de media voorgeschoteld krijgen. Deze twee campagnes zijn perfecte voorbeelden van hoe beautyland de verschuiving maakt!
1. Dove – #ToonOns
Wist je dat 70% van de vrouwen zich niet herkent in de beelden die ze dagelijks in de media zien? Dat zegt een wereldwijd onderzoek van Dove, in samenwerking met beeldbank Getty Images en fotografennetwerk Girlgaze. Daarom lanceert het merk de campagne #ToonOns, waarbij vrouwen zichzelf tonen zoals ze zijn, in plaats van zoals anderen hen zouden willen zien. Het stereotiepe schoonheidsbeeld wordt doorbroken en verandert stilaan naar eenΒ ‘echte’ voorstelling van vrouwen over de hele wereld.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
2. Mothercare – Body Proud Mums
Na je bevalling meteen een strak lichaam hebben, zonder enig bultje of striempje? Zo goed als onhaalbaar, maar toch wordt het soms zo in de media voorgesteld.Β Met de Body Proud Mums-campagne wil babywinkel Mothercare daar verandering in brengen. Het merk toont trotse mama’s met hun baby Γ©n hun striemen. “We hopen dat deze eerlijke foto’s tonen dat elk lichaam mooi en uniek is, ook na de geboorte van een kind”, geeft Mothercare daarbij mee.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Lees ook:
- Vrouwen van 50: schoonheid van over de hele wereld
- Op deze leeftijd voelen vrouwen zich het allermooist
- Deze vrouwen tonen wat extreem afvallen Γ©cht met je lichaam doet
Volg ons opΒ Facebook,Β Instagram,Β PinterestΒ en schrijf je in op onzeΒ nieuwsbriefΒ om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes!