Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten
Young sportswoman training outdoors with a resistance band

3 oefeningen om lovehandles weg te werken

Wanneer we gaan sporten, zijn we vooral druk in de weer om onze spieren en onze conditie te trainen. Het is vaak erg moeilijk om eventuele lovehandles weg te krijgen. Met deze 3 oefeningen lukt het zo! 

Linkerhand aan rechtervoet

Deze oefening is het makkelijkste. Je kunt ze ook overal uitvoeren. Sta recht, met gestrekte benen en strek je linkerhand zo ver mogelijk uit naar je rechtervoet. Je rechterhand breng je naar je linkervoet. Herhaal deze oefening 10 keer aan elke kant, en dat 3 keer. Als de oefening te gemakkelijk wordt, kun je altijd gewichtjes vastnemen in je handen.

Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Gewichten aan de zijkant

Neem 2 gewichten van 1 of 2 kilogram of 2 flessen water, indien je geen gewichten in huis hebt. Herhaal de oefening die je ziet in onderstaande video 30 keer in sets van 3.

Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Kruislings

Zet je op een mat en neem een voorwerp in je handen van ongeveer 2 kilogram. Herhaal de oefening zoals getoond in de video een aantal keer.

Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Lees ook:

Volg ons op FacebookInstagramPinterest en schrijf je in op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes!