Guido’s kijk: “Half januari is de illusie van goede voornemens verdwenen en ben ik mijn oude gezellige, veel te dikke, zelf”

Guido's kijk: "Half januari is de illusie van goede voornemens verdwenen en ben ik mijn oude gezellige, veel te dikke, zelf"

Guido Everaert is marketeer, reclameman, copywriter en lesgever. Hij heeft vier volwassen kinderen: Eline, Johannes, Lise en Marie, en ook een hond: Rufus. Guido is gescheiden en woont samen met zijn nieuwe liefde. In zijn tweewekelijkse column ontdek je hoe hij naar het leven kijkt.

Het nieuwe van 2020 is er alweer wat af. We hoeven niemand meer iets te wensen, en het leven gaat zijn gangetje. Net zoals dat vorig jaar het geval was. En het jaar daarvoor… En de goede voornemens? Hoe zit het daarmee? Alcohol afgezworen, ondanks de nieuwjaarsrecepties? De dagen zonder drank komen eraan, dat is ook vaste prik, dat kan er een nieuw elan aan geven. Snoep en chocolade wellicht ook wat geminderd? Het grote opgeblazen gevoel van de feestdagen wordt met karrenvrachten goede voornemens bestreden. Maar bent u echt zoveel naar de fitness geweest als u zich voorgenomen had? Hebt u de voorgenomen kilometers gejogd, de boeken gelezen die onder de kerstboom lagen, eerder dan Candy Crush te spelen of Netflix series te ‘binge-watchen’. Hebt u slaatjes en magere yoghurt verorberd, eerder dan oliebollen en worstenbroodjes? Heel eerlijk?

Graag verder lezen of kijken?
Dan vragen wij je om nu EENMALIG en GRATIS een account aan te maken. Vanaf dan krijg je toegang tot al onze artikels en video’s en krijg je deze melding niet meer te zien.
...

Meer lezen van Guido?

Volg ons op FacebookInstagramPinterest en schrijf je in op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes!

Lees verder na de reclame

Het volgende Libelle-artikel is echt even het wachten waard :)